Mini Subwayz – Test

Slovenský styler Cawaii pre nás otestoval Molotow Mini Subways (zmenšené modely metier) a poslal nám zopár fotiek a komentár ohľadne práce na tejto vecičke. Čekuj jeho postrehy pri práci s Molotow one4all fixkami, tento krát na madridskom mini metre.

***

Mini Subwayz ma príjemne prekvapili ohľadne ľahkosti, s akou sa na tieto metierka dá maľovať. Pri práci som používal fixky Molotow one4all 127HS-CO s 1,5 mm hrotom. Kryciu schopnosť týchto fixiek na mini metre hodnotím ako veľmi dobrú, pastelové a tmavšie odtiene farieb kryli bez problémov, klasické výrazné odtiene farieb som kvôli odstráneniu čmúh po zaschnutí prešiel ešte raz. V zásade ale splnili moje očakávania. Fixky po nanesení na mini metro vytvoria ako keby ďaľšiu vrstvu, ktorá sa eventuálne dá odstrániť. V prípade, že sa vám po aplikácii nejaká farba nepozdáva, po jej zaschnutí sa dá pomerne ľahko zoškrabať. Ja som použil na výplň fialovú, ktorá bola nakoniec príliš tmavá v kontraste s mojim outlinom (pred nanesením farieb na metro odporúčam ich otestovanie vedľa na papieri, lebo niektoré nemusia v skutočnosti úplne odpovedať farbe na vrchnáku fixky), a tak som ju po zaschnutí jednoducho zoškrabal s mincou, akoby som zoškrabával výherný stierací los. Po zaschnutí sa dajú tieto farby taktiež pomerne ľahko premaľovať, pozor ale na premaľovávanie tmavších odtieňov výrazne slabšími.
Mini metro sa dá aj bez návodu ľahko a rýchlo poskladať, nie je to žiadna veda a mali by to určite zvládnuť aj technicky menej nadaní jednotlivci. Na oficiálnej internetovej stránke Molotow na metro maľujú v rozloženom stave, ale dá sa na neho maľovať aj v zloženom stave, záleží ako sa vám pracuje lepšie a aký veľký máte priestor na maľovanie. Metro sa po zložení dá znovu ľahko rozložiť a zasa zložiť, takže nie je problém si to vyskúšať rôznymi spôsobmi.
Maľovať na Mini Subwayz je zábavné a jednoduché a celkovo sa jedná o príjemné spestrenie klasického maľovacieho stereotypu.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *